سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اکثر آمریکایی ها می گویند والدین برای فرزندان خردسال خود بسیار ک

استقلال مالی یکی از بسیاری از نشانگرهایی است که برای تعیین متقاطع از کودکی به بزرگسالی استفاده می شود ، و این یک نقطه عطف است که بیشتر آمریکایی ها (64?) فکر می کنند بزرگسالان جوان باید طبق سن 22 سالگی به آن برسند. مطالعه. اما این واقعیت برای اکثر بزرگسالان جوان که به این سن رسیده اند ، واقعیت ندارد.

سهم بزرگسالان جوان که تا اوایل دهه 20 می توانند از والدین خود "مستقل مالی" تلقی شوند - ارزیابی بر اساس درآمد سالانه آنها - در دهه های اخیر تا حدودی کاهش یافته است. تجزیه و تحلیل جدید مرکز تحقیقات پیو از داده های دفتر سرشماری نشان می دهد که در سال 2018 ، 24? از بزرگسالان جوان از نظر مالی 22 سال یا جوان تر از نظر مالی بودند ، در حالیکه در سال 1980 با 32?.

با نگاه گسترده تر به بزرگسالان جوان 18 تا 29 ساله ، سهمی که از نظر اقتصادی مستقل هستند ، در دهه های اخیر تا حد زیادی پایدار بوده است. به طور کلی ، مردان جوان بیشتر از زنان جوان مستقل از نظر مالی هستند ، اما این فاصله جنسیتی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

 



یافته های جدید این بررسی نشان می دهد که بسیاری از افراد جوان به لحاظ اقتصادی به والدین خود متکی هستند. حدود 45? از بزرگسالان در سنین 18 تا 29 سال (با حداقل یک والدین زنده) می گویند که در 12 ماه گذشته از والدین خود کمک های مالی زیادی دریافت کرده اند. 1 طبق گفته والدین بزرگسالان ، ممکن است این سهام حتی بیشتر باشد. حدود شش یا ده والدین با کودکان در سنین 18 تا 29 سال (59?) می گویند که در سال گذشته حداقل به برخی از کمک های مالی به فرزندان خود کمک کرده اند. این تحقیق بر اساس دو نظرسنجی نماینده ملی انجام شده است. اولین نظرسنجی از 9،834 بزرگسال با استفاده از صفحه ترندهای آمریکایی مرکز تحقیقات پیو ، از 25 ژوئن تا 8 ژوئیه 2019 بصورت آنلاین انجام شد . دومین نظرسنجی از 11015 بزرگسال به صورت تلفنی از 25 تا 30 ژوئن 2019 انجام شد. 2

اکثر بزرگسالان جوان که از والدین خود کمک مالی دریافت کرده اند می گویند حداقل بخشی از این هزینه ها برای تکرار هزینه ها بود. شش تا ده نفر می گویند این پول به سمت هزینه های خانوار مانند مواد غذایی یا قبوض رفته است و سهام قابل توجهی از آن برای پرداخت شهریه ، اجاره یا وام خود استفاده می کردند.

استقلال مالی در جوانان


گذشته از استقلال مالی ، سرعتی که جوانان در آن به سایر نشانگرهای بزرگسالی می رسند ، طی چند دهه گذشته بطور چشمگیری کاهش یافته است. بزرگسالان جوان امروزی بیشتر در مدرسه می مانند و ازدواج می کنند و خانواده های خود را دیرتر از نسل های قبلی تأسیس می کنند. تعداد فزاینده ای در 20 سالگی و حتی اوایل دهه 30 در خانه والدینشان زندگی می کنند . برخی از این تغییرات با چالش های اقتصادی مرتبط هستند ، در حالی که برخی دیگر ممکن است نمایانگر مجدد اهداف و اولویت ها باشند.

اکثر مردم می گویند والدین برای فرزندان خردسال خود کارهای بسیار زیادی انجام می دهند. بیشتر والدین بزرگسالان مخالف هستند
در اکثر آمریکایی ها این حس وجود دارد که والدین این روزها برای فرزندان بزرگسالی خود کارهای زیادی انجام می دهند - 55? از کل بزرگسالان این را می گویند ، در حالی که تنها 10? می گویند والدین برای فرزندان بزرگسالی خود خیلی کم کار می کنند. حدود یک سوم (34?) می گویند والدین درمورد مقدار مناسب عمل می کنند.

گفتنی است که بزرگسالان جوان نسبت به بزرگسالان میانسال و بزرگتر کمتر گفتن دارند که والدین امروز برای فرزندان بزرگسالی خود کارهای زیادی انجام می دهند. حدود سه در ده (31?) از سنین 18 تا 29 سال می گویند این در مقایسه با 55? از سنین 30 تا 49 سال و بیش از شش در ده نفر از این 50 سال و بالاتر است. بزرگسالان سفید پوست (62?) بیشتر از افراد سیاه پوست (46?) و بزرگسالان اسپانیایی (38?) احتمال دارند که بگویند والدین بیش از حد به فرزندان بزرگسال خود کمک می کنند.

وقتی از کسانی که می گویند والدین برای فرزندان خردسال خود بسیار کار می کنند ، از یک شکل آزاد و با چه روشهایی کار بیش از حد انجام داده بودند ، از 43 درصد به کمک های مالی اشاره کردند. حدود 37? گفتند والدین سعی دارند مشکلات فرزندان خود را برای آنها حل کنند یا از ترس اینکه اجازه ندهند فرزندانشان ترسیده باشند. حدود 5/5? (23?) گفتند والدین با اجازه زندگی در کنار فرزندانشان ، کارهای بسیار زیادی انجام می دهند. و 4? اشاره به ارائه فرزندپروری و مراقبت از کودک برای نوه ها را به عنوان نمونه ای از عملکرد والدین برای فرزندان بزرگسالی خود انجام می دهند.
نگاهی به دیدگاه های والدین کودکان بین سنین 18 تا 29، یک قطع ارتباط بین ارزیابی خود را از پدر و مادر از جوانان وجود دارد به طور کلی و چگونه آنها پویایی خانواده خود را توصیف می کنند. در حالی که 61? از بزرگسالانی که کودکان 18 تا 29 ساله دارند ، می گویند والدین این روزها برای فرزندان بزرگسالی خود کارهای زیادی انجام می دهند ، تنها 28? می گویند که خودشان خیلی زیاد برای فرزندان بزرگسالی خود عمل می کنند. بیشتر این والدین (63?) می گویند که در مورد میزان مناسب برای فرزندان بزرگسالی خود انجام می دهند ، در حالی که تنها 8? می گویند که خیلی کم انجام می دهند.

مادران و پدران نظریات مشابهی در این مورد دارند. حدود سه مادر از سه دهم (29?) می گویند که آنها در مورد فرزندان بزرگسالی خود نیز 26? از پدران بسیار کار می کنند. سهام تقریباً برابر مادران و پدران می گویند که آنها خیلی کم انجام می دهند (به ترتیب 7? و 9?) یا اینکه مقدار مناسبی را انجام می دهند (62? و 65?).

خود بزرگسالان جوان تا حد زیادی از آنچه والدینشان برای آنها انجام می دهند راضی هستند. اکثریت (65?) می گویند که والدینشان درمورد آنها مقدار مناسبی را انجام می دهند - مانند سهم والدین در بزرگسالان جوان که می گویند در مورد مقدار مناسب برای فرزندان خود انجام می دهند. فقط 18? بزرگسالان 18 تا 29 ساله می گویند والدینشان خیلی زیاد انجام می دهند و 16? هم گفته اند که والدینشان خیلی کم کار می کنند.



بزرگسالان جوان کمتر احتمال دارد که بگویند از پدر و مادر بزرگسالان کمک مالی دریافت کرده اند و می گویند که آنها این کار را داده اند
در بین بزرگسالان 18 تا 29 ساله ، 45? می گویند که در 12 ماه گذشته از والدین خود کمک های مالی زیادی (24?) یا برخی (21?) دریافت کرده اند. حدود یک پنجم (21?) می گویند که آنها فقط کمی کمک مالی دریافت کرده اند ، و 34? می گویند که هیچ یک دریافت نکرده اند.

کمکهای مالی بزرگسلان به فرزندان


به طور کلی ، والدین احتمالاً بیشتر از 18 تا 29 سال درمورد کمکهای مالی به فرزندان بزرگسالی خود گزارش می کنند ، زیرا آنها می گویند که از والدین خود کمک دریافت کرده اند. 3 تقریباً والدین شش و شش فرزند با کودکان 18 تا 29 ساله (59?) می گویند که در 12 ماه گذشته کمک های مالی زیادی به (29?) یا برخی (30?) به فرزندان بزرگسال خود کرده اند. حدود چهار در ده (41?) می گویند که آنها فقط در همین مدت زمان کمکی به آنها (25?) یا هیچ (16?) کمک مالی نکرده اند.

هیچ تفاوتی جنسیتی در مورد اینکه کدام گروه - مردان و بزرگسالان جوان - بگویند که در 12 ماه گذشته از والدین خود کمک مالی دریافت کرده اند ، وجود ندارد: 46? از مردان و 44? از زنان می گویند که آنها کمک زیادی دریافت کرده اند. از والدینشان

با این حال ، اختلاف نظر با سن وجود دارد. افراد جوان 18 تا 22 ساله - که احتمالاً بسیاری از آنها هنوز در دانشکده یا حتی دبیرستان ثبت نام نکرده اند - بسیار بیشتر از همتایان خود در سنین 23 تا 29 سال هستند که بگویند کمک مالی از والدین دریافت کرده اند. در بین سن 18 تا 22 سال ، بیشتر آنها گفته اند که در سال گذشته کمک های مالی زیادی (37?) یا مقداری (26?) از والدین دریافت کرده اند. در مقایسه ، فقط حدود یک سوم از این سنین 23 تا 29 سال می گویند که آنها این حمایت بسیار را دریافت کرده اند (16? خیلی زیاد می گویند ، 18? برخی می گویند).



در میان بزرگسالان جوان که می گویند در 12 ماه گذشته از والدین خود کمک مالی دریافت کرده اند ، حتی اگر فقط اندکی ، 45? بگویند این کمک برای شرایط ویژه بوده است ، 28? می گویند این برای هزینه های مکرر و 27? می گویند که این برای هر دو نوع هزینه ها والدینی که به فرزندان بزرگسال خود کمک مالی کرده اند ، تقریباً همین حرف را می زنند - 40? می گویند که این کمک برای شرایط ویژه بوده است ، 16? می گویند که این کار برای هزینه های مکرر و 43? هم هردو می گویند.

باز هم ، این الگوهای با توجه به سن بزرگسالان متفاوت است. سن 18 تا 22 سالگی بسیار بیشتر از افراد 23 تا 29 ساله است که می گویند کمک مالی آنها در سال گذشته دریافت کرده اند فقط برای هزینه های مکرر - 36? در مقابل 21?. اکثر افراد 23 تا 29 ساله (56?) می گویند کمک به آنها فقط برای شرایط خاص (در مقابل 32? از گروه جوان) بوده است.

به گفته بزرگسالان جوان که از والدین خود کمک مالی دریافت کرده اند ، متداول ترین نوع کمک مربوط به هزینه های خانوارها مانند مواد غذایی یا قبوض بوده است - 60? می گویند که این نوع کمک را دریافت کرده اند. چهار تا ده نفر می گویند که کمک مالی آنها برای آموزش (مانند شهریه) دریافت کرده اند و همین سهم می گویند که به سمت اجاره یا وام رفته است. حدود یک سوم (35?) می گویند که کمکهای مالی از والدینشان به سمت هزینه های پزشکی رفته است.

والدین از تخصیص منابع مشابه خبر می دهند: 62? می گویند کمک مالی که به فرزندان بزرگسالی داده اند مربوط به هزینه های خانوار است ، 46? می گویند مربوط به هزینه های تحصیلی است ، 36? می گویند این برای هزینه های پزشکی بوده است و 33? می گویند که برای اجاره بوده است. یا وام

در میزان و نوع کمک مالی که والدین بسته به درآمد والدین در اختیار فرزندان بزرگسالی خود قرار می دهند ، تفاوت هایی وجود دارد. در بین والدین با فرزندان 18 تا 29 سال ، کسانی که درآمد سالانه خانواده آنها 100000 دلار یا بیشتر است ، احتمالاً می گویند که در 12 ماه گذشته به فرزندان بزرگسالی خود کمک های مالی زیادی کرده اند - 35? از این والدین با درآمد بالا می گویند که این مقایسه شده است. با حدود یک چهارم والدین در سایر گروه های درآمد.